دانشگاه علوم پزشکی ایران
Iran University of Medical Sciences

کمیته مدیریت عملکرد

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۵/۱۹ | 
کمیته مدیریت عملکرد
این کمیته برای اجرای برنامه هشتم نقشه راه اصلاح نظام اداری ( موضوع مصوبه شماره 560/93/206 تاریخ 20/1/1393 شورای عالی اداری) و فصل یازدهم قانون مدیریت خدمات کشوری و اجرای ارزیابی عملکرد سالانه واحدهای سازمانی و دستگاه ها تشکیل می گردد.
1- اهم وظایف کمیته مدیریت عملکرد
راهبری استقرار نظام مدیریت عملکرد دستگاه
تدوین معیارها، شاخص ها و روش ارزیابی برنامه های دستگاه (بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت)
-  مقایسه نتایج ارزیابی ها و تحلیل دوره ای آن ها و ارایه گزارش به شورا
-  تهیه برنامه نظام مند نمودن نظارت مردم و تشکل ها بر دستگاه
تعیین موضوعات محوری نظام اداری نظیر، بهره وری و کیفیت، شفافیت، پاسخگویی و مشارکت مردم
 - تعریف روش سنجش هر یک از موضوعات فوق ، تحلیل عملکرد دستگاه و ارائه گزارش به شورا
2- اعضای کمیته
-  رییس شورای راهبری توسعه مدیریت و یا معاون توسعه مدیریت دستگاه- رییس
مدیر واحد مدیریت عملکرد دستگاه یا عناوین مشابه- دبیر
معاونین و مدیران تخصصی دستگاه حسب مورد
-  یکی از مدیران کل واحدهای استانی به انتخاب رییس شورا
-  حداقل یک نفر صاحب نظر به انتخاب رییس شورا
امور دبیرخانه ای مربوط به این کمیته، در دفتر مدیریت عملکرد یا عناوین مشابه انجام می شود.
محمود عسکری‌آزاد - جانشین معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور

 

دفعات مشاهده: 276 بار   |   دفعات چاپ: 12 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر