پاسخگویی بر خط سامد توسط دکتر فاطمه رضوان مدنی مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات انجام شد
به گفته روابط عمومی بازرسی دانشگاه علوم پزشکی ایران، همانطور که وعده داده شده بود پاسخگویی بر خط سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) جهت دریافت شکایات، پیشنهادات، انتقادات و درخواست های شهروندان، دانشجویان و کارکنان گرامی در راستای صیانت از حقوق شهروندی و ارج نهادن به آن ها در روز چهارشنبه 23 خرداد ماه 1403 در محل بازرسی استانداری توسط دکتر فاطمه رضوان مدنی مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه به عنوان نماینده دکتر پازوکی رئیس دانشگاه انجام شد.
گفتنی است پاسخگویی از ساعت 9 تا 11 به طول انجامید و تمامی شکایات و درخواست ها ثبت و جهت پیگیری های بعدی به مسئولان مربوطه ارجاع داده خواهد شد.